søndag den 20. februar 2011

Lara Logan blev overfaldet, fordi de troede at hun var jøde!

I løbet af den forløbne uge, kunne chokerede mediebrugere læse om den amerikanske TV-journalist Lara Logan fra CBS, som under dækning af urolighederne i Egypten blev slæbt bort af en menneskemængde og mishandlet seksuelt. Jeg tror at de fleste enten har set klippet på TV eller læst om det på nettet eller i avisen.


Ikke mindst i de mere politisk korrekte kredse, kan jeg forestille mig at der har været behov for at opfinde undskyldninger og forklaringer for voldsmændene. Alt fra en skidt barndom med fattigdom, ynk & elendighed, til at overfaldet er et retfærdigt udtryk for ‘folkets’ had mod det onde Vesten - og at hun ellers bare var det forkerte sted på det forkerte tidspunkt. med andre ord: den slags sker!


Men intet tyder på at Lara Logan blev overfaldet for at være hverken amerikaner, blond eller urimeligt attraktiv. Ifølge denne artikel fra New York Post, der citerer øjenvidner, blev hun slæbt bort og mishandlet, mens den arabiske pøbel taktfast råbte ‘JØDE, JØDE, JØDE’!


Hun blev overfaldet og seksuelt mishandlet fordi mængden troede at hun var jøde!


Se, dét er en meget vigtig detalje, som de danske medier mig bekendt har udeladt at informere os om. Hvorfor mon? Er det for at vi skal fortsætte med at betragte de såkaldt ‘revolutionære’ som ophøjede, klarøjede renfærdige med en demokratisk dagsorden og respekt for menneskerettigheder? Jeg véd det ikke. Måske er det det samme jødehad som dét der kendetegner mediernes behandling af Israel der også slår igennem her. Eller måske har landets redaktioner truffet en kollektiv beslutning om at overfaldets karakter som blandt andet antisemitisk, ganske enkelt ikke er værd at nævne.


Men det mener jeg altså at det er. LARA LOGAN BLEV OVERFALDET OG MISHANDLET SEKSUELT AF EN PØBEL ARABERE, FORDI DE TROEDE AT HUN VAR JØDE!!


Ingen kommentarer: